close

阿兔子先生怎麼不見了咧

奇怪我明明就好好跟著的說

 

 

話說

這裡又是哪裡啊

有好多漂亮的玫瑰花喔

來摘一朵好了嘿嘿

 

 

嗯?

那坨黑黑的 動來動去的 毛茸茸的東西是甚麼阿

啊啊啊啊啊啊​​是怪獸啊

不要追過來啊

不要吃掉我拉我不好吃啦

 

 

 

等....等一下

 

誰要等你啦 嗚嗚嗚把拔我要被吃掉了

 

那個....我對你一見鍾情了

你願意來我的城堡參觀嗎

 

城堡?

 

對啊 而且今晚有舞會喔

 

舞會?

 

------我是分隔線----

11/24 16:10 薪傳劇場 舞會就要開始囉​​​​​​​

不要遲到

記得要穿上黃色禮服方便運動的舞鞋

 

 

 

Eh

Why did Mr. Rabbit disappear?

Strange, I clearly follow

Saying

Where is it here?

There are many beautiful roses

Pick a good one.

Ok?

What is the furry stuff that moves in darkness?

Ahhhhhhhhhh That's a monster.

Do not chase it

Don't eat me and pull me up

Wait .... wait

Who will wait for you?

That .... I fell in love with you at first sight

Would you like to visit my castle

castle?

Yes, and there is a dance tonight.

prom?

------I'm a divider----

11/24 16:10 The Salute Theater The ball is about to start

do not be late

Remember to wear a yellow dress and easy-to-move dance shoes.

arrow
arrow
    全站熱搜

    welcomeclub 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()